lennesblogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linnea - 28 augusti 2012 19:31

Chattar med min polare mo på fb   hon rockar  

Moa heter hon.imorgon ska man rida... :D det är awzum

å på torsdag ska jag till mamma. idag fyllde min syrra 9 år :D

allt för nu //lenne

Av Linnea - 28 augusti 2012 19:31

Chattar med min polare mo på fb   hon rockar  

Moa heter hon.imorgon ska man rida... :D det är awzum

å på torsdag ska jag till mamma. idag fyllde min syrra 9 år :D

allt för nu //lenne

Av Linnea - 20 augusti 2012 15:05

OMG!!! OMG!!! OMG!!!! skola imorgon dåe    sommarlovet har rusat på snabbt som venne vad  

idag åker jag hem från farmor ...  men har iaf fått en ny adidas väska vit.. köpte den på staidium i lidköping var rea på den fick den för 200 spänn gryyyymt  min syster börjar i samma skola som mig tycker väll halft om det   hopp hopp vaet ej vad jag ska skriva mer nu så här får ni lite musik istället:eylar fox är asgrym varsogoda

Av Linnea - 19 augusti 2012 16:49

Nu e man i floda nära gbg å sover hos farmor dårå...

jupp så skulle vi till gbg på naturhistoriska museet... men de va ju inte i morrn så :( men man får väll hitta på ngt annat istället då. förslag

???????????????????????????????

kram lenne

Av Linnea - 7 augusti 2012 16:40

Kollar Disney :) wzuup? Har lite tråkigt men men...

Presentation


Hejsvejs lenne här jag älskar scene hår hundar katter å kompisar ses på bloggen :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det mest störande? (skriv vad ni tycker är jättestörande i frågerutan)
 fjortisar
 orangea fjortisar
 cp lärare
 fjortisutryck
 bloggar
 kalsupar
 skolan
 varför undrar du
 störande dialekter
 överbeskyddande föräldrar
 hästälskare
 kryprädda personer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musikspelare


Ovido - Quiz & Flashcards